režanje na veliko, sveukupni cinicizam i nepotrebno oduševljenje

crtica sa twittera

Zanimljiva stvar kako se kod ovakvih stvari ne moram nimalo prisiljavat kako bi išta napisala. Riječi lete same, i to u kasnonoćnim ili možda ranojutarnjim satima, totalno nevažno. Osim činjenice kako sam u roku od jednog sata uspjela priječi sa narančaste na čokoladnu boju kose je dovoljno da mi dan postane čudan. No već je počeo ponedjeljak kojega volim do te mjere da sam početak tjedna na blogu stavila na utorak.

Znači ponedjeljak ću vam probat barem malo uljepšat i nasmijat vas, ako će to biti bilo kako moguće. Za sad je jedna vijest sigurna, od ovog tjedna se potpuno vraćam u #trecasmjena na twitteru, sve se bojim kako ću prijeći jednog izvjesnog blogera po broju tweetova.

#srce

Prošli tjedan na twitteru se jako puno brujilo o jednom izvjesnom kazališnom djelu, „Srce moje kuca za nju“ sportskom spektaklu (!?) kako žemski narod se prima kopački i lopte. Koliko sam uspjela popratit, na samom timeline-u, a meni rijetko što promakne, dvoje tweepovca je dosta odgovorno za ovaj projekt. (stavit ću samo pretpostavku kako je ovo bolje nazvat projektom nego predstavom, ali ispravite me ako sam u krivu).
Ana Stunić (@anastunic) i Borut Šeparović(@borutseparovic); voditeljica/glumica i autor/redatelj su uspješno promovirali… Ovdje se prekidam, jer sam malo više proučila site i naravno shvatila kako se radi o pravoj pravcatoj predstavi, pa pardon na onom gore… predstavu preko hashtaga #srce. Zanimljivo je to što se predstava jučer odigrala prvi put i pozitivne reakcije od svuda. Čitajući Anine tweetove bilo je dovoljno drame i u samoj pripremi predstave, no kako vidite sve je završilo u najboljem redu.Montažstroj i Tala su bili zaslužni za spretnost i izdržljivost djevojaka na sceni. Što je vama za činit? U twitter tražilicu utipkat #srce i pročitat dojmove sa predstave, zatim posjetit malkice ubitačno okuneprilagodjenu crvenu stranicu same predstave http://www.srcemoje.tv/ i otići ako se ljubitelj ovakvih stvari.

#vgtweetup

Nazad na malo manje glamuroznije stvari. Čevapi, luk, coca cola i pivo… gdje? pa naravno u Zenu na velikogoričkom okupljanju tweepovaca.

Kako opisati ovaj mali masni sastanak twitteraša? Gledajući ovako neke brojke: krenulo je sa svega 6 ljudova, sad je preraslo na nekih 14 do 15 ljudova o čega uvijek tamo možete očekivati @marcec, @markodugonjic, @dkdugi, @mbajkusa, @tomislavcapan i moju malenkost. Veliki ćevapi su pod must order za 20 kn u slavnoj pečenjari Zen, i neka vam nebude neugodno jesti prstima jer svi to rade. Nakon masnih ćevapa potrebno je dići guzu i malkice odhopsati do Pivnice Turopolje gdje ih svaki put pristojno iznenadimo (ovaj put ću ih nazvat prije nego dodjemo, kako bi bili ipak malo spremniji) na neko alkoholno ili mjehuričasto piće. Određenim osobama ne dajemo piti jer bio bi to onda haos.

I sad po čemu je ovo okupljanje drukčije od ostalih?
Najbolje ga je zamislit kao večeru uz stare poznanike sa kojima se čujete samo preko slovastih poruka. Ne ide se na masovnost već na čisto upoznavanje ljudi i prepričavanje, naravno trač partya o svemu i svačemu. Moguće kako će ovog četvrtka biti svega, freakin Splićanka dolazi u bespuća Turopolja… go figure, moglo bi biti #nasilje, ali samo verbano 🙂
ovdje je clicky clicky http://twtvite.com/dm2j1d gdje će se sve to odvijat.

Eto i ubrzo će kraj #trecasmjena i ponedjeljak je, što mene pretvara u svojevrsnog Garfielda. A njegovo je pravilo izbjegavat taj dan sa snom i što je moguće sa manje dodira sa vanjskim svijetom, dakle probat ću isto to napravit 🙂 jedva već gledam pa rawr, rawr od mene 😉

Oglasi

Comments on: "crtica sa twittera" (4)

  1. bwavooo cestitam na prvom konkretnom postu 🙂

  2. A dalje, di su novi postovi?

    • svaki ponedjeljak sam mislila nešto napisat … pa ću probat do kraja dana nešto objavit … neznam točno što, samo nadam se da će me inspiracija pronaći

Komentiraj

Oblak oznaka

